2007. október 2., kedd

ARN IT Industry Awards 2007

A fenti címet az az IDG-s rendezvény viselte, melynek design-jáért én feleltem és végre túl vagyunk rajta. Ha jól tudom, ez volt az első ilyen estélye az ARN magazinnak és nem volt zökkenőmentes a szervezés. Az ARN név Australian Reseller News-nak felel meg és 6 hónap után is kissé ködös számomra, mivel foglalkozik. Lényegében azoknak szól akik a vendorokat kötik össze a distributorokkal. Ha jól értem ennek neve: channel. (amennyiben ez baromság, kérem, javítsatok ki. Nem ártana végre kiderítenem, kiknek dolgozom :-))

Szóval a díjátadón vettünk részt múlt héten és meglepően nagy sikert arattunk. Még én is külön köszönetet kaptam a főnökasszonytól, amiért ilyen szépen összeállt az arculat a végére, s ezért bocsássátok meg nekem, de rém büszke vagyok. Még sosem kellett egy rendezvény image-ét megterveznem és bár az alapkoncepcióval (fa, zöld) nem értettem egyet (mi köze egy sales-es díjhoz?) meg vagyok elégedve a végeredménnyel.

Következzék pár fotó a rendezvényről, az afterparty-ról és néhány darab a design-csomagból.








1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Reszkessetek kosztümös hölgyikék!