2008. január 5., szombat

Field Day 2008

Idén én is részese lehettem a hagyományos ausztrál szilveszterezésnek, nevezetesen 31-én csendes iszogatás mellett megnéztem a tüzijátékot, majd másnap 11-től a Field Day fesztiválon vettem részt. Feleim, ahogy Janice mondaná a Jóbarátokban: "Ó te jó ég!".

Akárhányszor valaki szabadtéri fesztivált említett a környezetemben, azt leginkább így képzeltem el. Ennek legfőbb oka a helyszín volt. Az erdős-füves park, a Domain, az operaház mögötti Botanic Gardens része. Kell ennél többet mondjak? A város kozepén, a legszebb környezetben a legjobb zenészek. Na jó, ez utóbbi egy kissé túlzás, mert ezúttal végképp nem ismertem egyik fellépőt sem. Sőt, a nap nagy részét egy fa árnyékában töltöttem és ott hallgattam a zenét, de ez is hatalmas élmény volt. Az egyetlen set, amelyet végighallgattam-táncoltam az Angello & Ingrosso volt, erről készült a videó is.

Amikor pedig már azt hittem semmivel sem lehet rátenni, a nap lassan alábukott a felhőkarcolók mögött. Ekkor a Botanic Gardensben élő több száz denevér hatalmas sötét felhővé alakulva elkezdett felettünk kőrözni. Kellemes hangulati elem.

Még több kép itt.

Utóiratként annyit, hogy nagyon jó barátom és ex-Gamepro főszerkesztő, Chris és drága barátnője, Kate eljegyezték egymást.











Nincsenek megjegyzések: