Zseniális ötlettel állt elő a Field Day-t szervező cég, a Fuzzy és a főszponzor Smirnoff Vodka. A fesztivál területén elhelyeztek néhány, a képen látható Recycling centre-t, ahová a vendégek visszavihették az összegyűjtött sörös dobozokat, műanyag palackokat. Minden egyes üvegért visszakapott a delikvens egy dollárt. Egyetlen kis negatívum, hogy minden ital egy dollárral többe került, mégis az eredmény: sehol egy üveg. Tök részeg fazonok műanyag zsákokkal szedték össze támolyogva a táncoló tömeg közepén a szemetet, mert 30 üvegből még egyszer berúghat.
Sajnos a másik szponzor, a Red Bull papír poharakkal operált, tehát szemét azért volt bőven, de azért ez elterjedhetne a Szigeten.
2008. január 7., hétfő
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése